Jadi Follower di Sini

Saturday 8 March 2014

Cover Mesin Basuh: Tempahan Ain

Dah ramai yang bertanyakan tentang cover/sarung mesin basuh ni. Baru berkesempatan untuk update pasal cover mesin basuh ni. 


Ida gunakan kain cotton untuk membuat cover mesin basuh ni. 2 meter cukup untuk membuat sarung dan penutup mesin basuh ni. Tapi kene pandai-pandai potong kain la. 

Ini adalah cover mesin basuh yang ditempah oleh Ain. Pilihan corak dan warna kain cotton ni adalah berdasarkan kehendak yang diinginkan. 



Cover mesin basuh yang Ida buatkan untuk Ain sama juga seperti cover mesin basuh yang Ida sebelum ni. [sini] So, yang ini pun sama juga; berpelekat, ikat di balakang, dan berpenutup bahagian atas.

Berpelekat

Pengikat di belakang.

Berpenutup di bahagian atas

Jika ada sesiapa yang juga ingin menempah cover mesin basuh ni make sure nanti berikan 3 ukuran mesin ni. Ini kerana saiz mesin basuh tak sama dan berbeza-beza. Ukuran ni tak kisah la dalam cm, inci, kaki ke sume pun boleh. Janji, Ida boleh boleh dapat ukuran mesin tersebut supaya covernya muat dan tidak longgar.



Haa..cantikkan mesin basuh bila dah ada cover/sarung ni. 



1 comment:

Terima kasih kerana sudi komen. Saya akan reply komen anda dalam masa yang terdekat. Sila tinggalkan link anda untuk saya berbalas kunjungan (jika perlu).