Jadi Follower di Sini

Wednesday 3 April 2013

Cover Mesin Basuh



Tengok gambar ni mesti tertanya-tanya apa ni kan. hehe...ok la..Kali ini saya ingin kongsikan bersama cover mesin basuh yang saya dah buat ni.

Dulu cover mesin basuh ni memang dah ada, tapi dah lama sangat dah luntur dan koyak. Maklum la beli kat pasaraya je.

Senang cerita saya jahit sendiri la. Kesian tengok mesin basuh ni, nak baju baru ye...:P Saya gunakan kain cotton untuk buat 'baju baru' untuk mesin basuh saya ni.

Pelekat dijahit di bahagian depan mesin basuh.

Ini lah rupanya. Cantik pn bila dah ada cover  ni.

Penutup atas mesin.

Sekarang dah cantik...:)






1 comment:

  1. ada permintaan utk cover mesin basuh ni.sesuatu yg bgus:) tp, memandangkan kesulitan mendapatkan ukuran utk saiz masin basuh yg berbeza-beza, ianya agak susah sedikit.hrp maaf.apapun tq bg yg request.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi komen. Saya akan reply komen anda dalam masa yang terdekat. Sila tinggalkan link anda untuk saya berbalas kunjungan (jika perlu).