Jadi Follower di Sini

Thursday 11 April 2013

Koleksi Kurung Pahang Dengan Hiasan

Inilah hasil jahitan kurung pahang yang dihiasi dengan manik, labuci, pearl, dan bunga 3D (nama sebenar bunga ni tak berapa pasti). Saya hiaskan di bahagian leher dengan konsep simple (sesuai untuk yang bertudung) kerana hiasan tak adalah terlalu berat sangat.

Di bahagian pergelangan tangan pula dengan konsep berbunga supaya lebih menyerlahkan lagi baju yang tidak bercorak. 

Baju-baju ni saya jahit request dari adik saya untuk test market pasaran beliau (cara org bisnes ckp..hehehe;p). Tetapi sesiapa yang berminat untuk dapatkannya atau untuk tempahan boleh inform saya. 

So, siapa cepat dia dapat edisi terhad ni. Terdapat dalam 3 saiz iaitu saiz S, saiz M, Saiz L. Untuk ukuran saiz-saiz ini boleh tengok di ruangan saiz baju kurung.

Saiz S
Saiz M

Saiz L
Kain Kurung Pahang ini saya buat kain susun/fleet yang berjahit tepi (jahitan tindih kasih) di setiap susun untuk memudahkan digosok. Inilah antara gambar-gambar yang sempat saya snap untuk kain.





Penyangkut besi ni sesuai untuk baju yang mempunyai hiasan dileher.


Harga untuk permulaan ni (intro price) RM100.00 sahaja sepasang termasuk kos penghantaran (semenanjung M'sia shj). Anda yang berminat boleh lihat di ruangan Catalog>>Baju Kurung dan Cara Menempah.






No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen. Saya akan reply komen anda dalam masa yang terdekat. Sila tinggalkan link anda untuk saya berbalas kunjungan (jika perlu).