Jadi Follower di Sini

Saturday 27 April 2013

Kurung Pahang XXXL Tempahan Diana (Sarawak)

Sebelum ni saya cuma jahit baju ni saiz S je. Berkenan dengan baju ni, Diana menempah saiz XXXL (48) untuk dirinya. 

Memandangkan saiznya yang besar ni, saya belikan kain jual meter je. Untuk menjahit baju ni saya gunakan 2 1/2 meter untuk baju dan 2 meter untuk kain. 

Setelah bersusah payah mencari kain warna coklat ni, maka ini lah hasilnya. Harap Diana suka..:-)





Baju

Kain: Susun tepi (jahit tindih kasih)

Leher: Labuci & Pearl

Pergelangan Tangan: Bunga & Pearl

Untuk ukuran Saiz XXXL ni boleh rujuk pada Saiz Baju Kurung.









No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen. Saya akan reply komen anda dalam masa yang terdekat. Sila tinggalkan link anda untuk saya berbalas kunjungan (jika perlu).